Don't fu*k with me!

Sådär, då e jag äntligen hemma, helt ihop virrad i ett täcke, fryser som in i helvete! Vanlig skoldag, tråkigt med andra ord, och väääldigt då menar jag väldigt irriterande pga diverse orsaker. Så då har jag gått omkring och varit arg mestadels utav dagen, och än har det inte gått över ska jag säga er.
I alla fall, va i stan och klippte mig, är väldigt njd (som vanligt), hon klipper verkligen exakt som ja vill ha det, hon vet till och med innan jag klippt mig hur ja vill ha d! Så nöjd blev jag nog. Ingen fika vart det efter klippningen däremot, väldigt vidrigt väder ute, nästan så att man inte har lust att göra något alls.
Senare mot kvällen blir det någon slags utav mysig filmkväll, looking forward to, bara släppa allt och ta det lugnt med dom man älskar -1.
Blir nog inte en alltför sen kväll med tanke på högskoleprovet imorrn där jag kommer behöva vakna tidgt, ska även meddela att min käraste kommer hem imorrn från Spanien!! Vi har tillbringat alltför lång tid separerade! Det ska bli underbart att träffa min andra halva igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0