The sun is shining

Idag är det söndag, solen lyser och vi är lediga imorgon, wonderfull! Kan inte bli bättre än såhär.

Hann inte blogga igår just för att det vart en mer busy day än vad jag hade räknat med. Dom här senaste dagarna har man verkligen varit igång, hinna med det här, göra det där, ja ni vet.

Fredagskvällen spenderades hur som helst med mina flickor. Samlades först hos Alis, väntade på segpropparna Alis och Biko att fixa i ordning sig,( rättare sagt Alis), Biko väntade vi på att komma till Alis så vi kunde börja röra på oss. Till slut eftersom en ång väntan bar det av mot Angelos casa, ett kort och trevligt visit där, välkommnade Angelos hem från Schweiz, och sedan drog vi viader för att möta upp några andra. Låter inte såom en så värst rolig kväll, men den va mycket händelserik ska jag säga er, mission impossible.

Igår så drog jag först till Skäris för att bara ta en fika och gå runt lite, stötte på kate och så märkte vi hur lite folk det fanns, inte undra på alla var ju i stan! Så kort därefter plockade kära kusinen Dime upp oss, och så hamnade vi till slut i stan, stureplan, café Alberts på en fika. Och det kändes mycket bättre kan jag säga er! Träffade på en massa trevligt folk, satt där ett bra tag, sedan var det dags att gå hem och börja göra i ordning sig för kvällens bravader.
Mot kvällen så hamnades jag hos Malin med Emelie och Soman, åt en mysig middag, och bara balbblade som vi alltid gör. Det blev även en oväntad photosession för min del, har dock inte fått bilderna än så får se om någon vart bra kanske jag lägger upp en eller 2.
Idag ska jag bara ta det lugnt, som jag hitills har gjort, möta upp juggeligan förmodligen, kanske blir en fika i stan eller något. Känner att jag börjar bli riktigt stan torsk, but it feels damn good.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0