Stress, stress, stress

Nu sitter man hemma och försöker ta tag i alla arbeten som ska lämnas in, semenarium som ska lämnas, prov som ska göras osv. Inge kul! Sitter och verkligen försöker komma igång med filosofin som måste va klart tills imorrn, men det går inge vidare bra.

Saker som ska hinnas med de 2 närmaste veckorna:

- Filosofi abete
- Engelska arbete
- 2 Engelska prov
- Läsa ut Engelska boken
- Projektarbete
- Svenska prov + inlämning


Ja det var nog allt, ifall jag inte glömt något. Och ni ser, man får ju fan huvudvärk bara man kollar på det! Så ni förstår hur stressad jag är just nu, och jag har hört att man åldras snabbare av stress,  jag vill inte se gammal ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0