Stranger from the past

Har precis kommit hem från Alis. Blir alltid lika sent när vi hamnar hos henne, vi stannar i princip hela dagen, men roligt har vi! Har skrattat så mycket så att jag har ont i magen just nu, överaskades även med besök utav Lisa och Viktor.
Tidigare idag spenderade jag min tid i stan, ännu en gång. Gick runt lite med min mamma, och folket...jag har äntligen hittat min studentklänning! Inte för att jag letade så värst, men hittade den direkt i den första affären och blev helt förälskad, it was the one. Så då var det avklarat, känner mig inte lika stressad längre. Måste dock hitta ett par passande skor...
Planerna inför imorrn är att dra till stan, igen, och ta en fika med mina flickor, kände att vi inte fick vissa saker och ting sagt så imorrn blir det ännu en heldag i stan.
Jag har däremot en bekännelse...vart inge plugg för mig varken igår, dagen innan, idag och troligtvis så slutar det med att jag bara har slöat och bara chillat hela lovet. Inte bra där!






Min kusin må vara med i hans video, men darling det är mig han har på sig! höhö
Fan va tråkig jag är! Aja en rätt kul grej i alla fall. Tycker ni inte vi vore ett sött par? :)


Kommentarer
Postat av: Alis

HAHAHA! kära viktor och lisa <3 love

2009-04-08 @ 12:47:03
Postat av: Alis

HAHAHA! kära viktor och lisa <3 love

2009-04-08 @ 12:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0