Let's get this party started

Ännu en boring day, kom försent 1 timme till engelska nationella uppsatsen, kul! Men gulliga Lennart lät mig skriva provet ändå, fast vette fan om skrivningen gick bra asså. Saker och ting går inte så smoothly som jag skulle vilja just nu. Men man får väll ta och tänka positivt, snart tar vi studenten och snart är det sommarlov, sedan blir det Aufwidersen Tullinge för gott! Det finns dock både fördelar och nackdelar med det.
Nu är det dags att ta och börja fixa mig. Ska nämligen på skiva ikväll på Helens krog, aldrig hört talas om stället, men jag hoppas på att det blir bra drag, känner mig sisådär partysugen! Imorrn ere tur för Niko att ha sin skiva, och själfallet ska jag dit! Så det blir en del festande denna vecka, me like!
Ajusste och så fyller jag år efter 12 slaget!

Holla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0