Har du en mick, Dick?

För tillfället så är jag ganska stressad. Precis klivit ut ur duschen och måste hinna fixa mig på mindre än 2 timmar! Ska först till en överaskningsfest, sedan drar jag vidare till en juggefest som kommer vara i Hallunda. Och mina damer och herrar, dom som gillar Hugo från Den rätta för Linda Rosing, så kan ni hitta honom där ikväll! Stackarn kommer säkert bli attackerad utav brudarna där, fast det kommer han nog inte ha något emot.
Nej nu är klockan mycket och jag kommer aldrig hinna i den här farten! Ha en trevlig fredagskväll!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: hugo

jag är pajas...

alla som vill hitta J "I got it from my moma" D från vickans klass kan inte göra de, för de kan bara vickan...typ...

2009-04-04 @ 11:36:12
Postat av: Viktorija

Instämmer verkligen me dig jock...ehm hugo ;D

2009-04-05 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0