I'm back, now i'll disappear for real.

Halloj Sverige! Är nu tillbaka efter en lååång semester på ungefär 3 månader. Lovet var u n d e r b a r t ! ! !
Mina ögon är fan fortfarande helt uppsvällda så mycket som jag grät när jag åkte och lämnade allt & alla jag älskar. Är nu tillbaka, hur känns det? Det suger!
Kort och gott... Den här sommaren var den bästa hittills utan tvekan. Orkar tyvär inte berätta exakt vad jag har haft för mig, kan berätta lite kort bara att jag tillbringade min tid i Skopje, Bitola, Radovis och ohrid, festade arslet av mig, och bara njöt av min tid där. Jag älskar mitt land!
Jag njöt varje dag varje timme, varje sekund. Ja kan sitta hemma och inte göra någonting förens nått dyker upp, men inte ens då har ja tråkigt, så ja ni kan tänka er. Jaja det va lite kort pallar verkligen inte berätta mer finns en hel del. Nu ska jag ta och fortsätta vara ledsen av att jag är i tråkiga Sverige, och så tänkte jag avsluta med att säga att jag kommer shut down the blogg! Ett nytt liv väntar mig, nya drömmar, nya förväntningar och en massa annat kul. Nu känner jag inte direkt för att dela med mig av mitt privatliv.


Hej så länge, ses vi igen? Frågan återstår ....


Love yall!





Kommentarer
Postat av: Rebecka

man blir deprimerad av att komma tillbaka hit...

2009-09-12 @ 12:54:54
URL: http://rabecka.blogg.se/
Postat av: dejana

koooooooom tillbaka, du som skrev såå braaaaa..

2009-10-07 @ 16:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0