The end för helgen

Nu har jag kommit tillbaka från min lilla paus som jag tog, spenderade alltför lång tid på datorn snackandes med Lelle, lr aa vi mest battlade typ? haha men men vi hade det skit kul har fan ont i magen av så mycket som jag skrattade. Så efter flera timmar av skratt och en massa snack om festen och hur saker ligger till så beslöt vi oss för att ta en paus. En glad nyhet fick vi alla reda på iaf, det blir en till juggefest innan sommarn och då jäävlar ska vi röjja! Ska träffa alla på lördag igen förmodligen för att umgås lite.
Oturligtnog så är helgen slut, och den kommade veckan är rena mardrömmen för mig! Men har haft det en underbar helg så jag ska nog ta mig igenom veckan och längta tills nästa helg. Nu ska jag antngen ta och läsa lite, eller slagga.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: olja

"En glad nyhet fick vi alla reda på iaf, det blir en till juggefest innan sommarn "



Ärligt? vem kommer? :)

2009-05-15 @ 19:28:06
URL: http://aleksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0