Som fingret i rumpan!

YES! Ingen skola för mig imorrn! Perfekt, kan inte li bättre än såhär, denna nyhet satt verkligen bra asså. Får sova ut, vara ledig, och längre tid på mig för att plugga inför matten, visst lät inte så kul det heller men bättre än att behöva gå till skolan i alla fall.
För övrigt så har jag inte öppnat böckerna än, har hunnit chilla, umgåtts me Andra delen av familjen Mitanoski, fick en del utav min studentpresent, fortsatt att chilla, kollat på ballar av stål och...ja det var nog allt, a jusste har det så jävla tråkigt också! Pleeease god just take me awaaaay! Vill ha lov nu nu nuuu! Eller skippa allt plugg man har åtminstonde så man får andas lite och njuta av livet.
Jaja det var allt jag hade säga idag, känner även att det blir en snar undergång för min blogg, trött på skitet, aja lite till kanske...





Kommentarer
Postat av: Malin

vad är det för dumheter, det ska du inte alls!

2009-05-12 @ 10:08:16
URL: http://malinekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0