Sol, värme, sommar!

Bloggtorka ännu en gång, ursäkter den dåliga uppdateringen men man har ju så fullt upp nu! Helgen har mest bestått av att schteka ute i solen, sprungit runt i affärer och en massa annat.
På tumbas slutskiva som jag var på var det fuult med folk, lite överdrivet till och med, varmt som fan blev det också. Så festen enligt mig var ingen höjdare, letate som en tok efter en biljett lite i onödan med tanke på att man lätt kom in vid entrén men jag fick ju billigare iaf.
I lördas så stannade jag bara hemma på kvällen städa rummet och kollade senare på Kocken, klockren film med klockrena Kjell! You just love the guy!
Och så idag dåra, Skäris imorse tvingade morsan för att jag ville hitta kläder till flaket, jaa ja vet onödigt men sån är jag, det en studenten endå. Hittade några söta sommarplagg från Gina och så fick jag med mig hem ett par sneakers som jag velat ha ett tag. Senare under dagen drog jag till Biko och träffade brudarna där, en massa skoj as usual, blickade tillbaka till vår barndomstid, återupplevde oxå för den delen, pinsamt men kul!
Nu ska jag ta och bleka mina tändisar, har glömt bort att göra det, men har idag till tisdag på mig för att få mina tänder vita och fina till studenten kan lägga upp bilder senare på det jag använder mig av.

Dagens köp:





4 Oversize linnen, ett par korta glänsiga tights och vita addidas skor från footlocker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0