Och så var det måndag...

Har varit lite seg på att uppdatera i know, men som sagt har tröttnat rätt mycket på bloggen.
Dagen har iaf varit ganska slapp, väldigt kort skoldag, endast en lektion och en grymt skön sovmorgon. Sedan fick man traska hem i regnet, inge vidare kul men måste erkänna att jag bara älskar regn ibland! Fast det måste vara rätt tillfälle, rätt plats och rätt humör med lugn och avslappnande musik dunkandes i öronen, finns inget bättre! Håller ni inte med? Jag själv älskar tex när jag sitter ute i min balkong i Makedonien, vädret är fortfarande varmt och regnet bara öser ner, då man ser hur den livliga staden helt plötsligt omvandlas till en övergiven stad, allt blir helt tyst och man hör bara hur regnet faller ner mot marken och självklart med jugge ballader i bakgrunden. Så sitter man bara där, helt själv och funderar om allt och inget. Det behövs verkligen ibland.

Tänkte eftersom jag inte uppdaterade något under helgen så kör jag en kort sammanfattning.
The weekend dåra:


Fredagen:

Kort skoldag, snabb tur till Skäris med darling Alis, sedan spenderades kvällen hemma hos Magda som firades på sin 18 års födelsedag. Verkligen rolig och lyckad kväll, omöjligt att ha tråkigt med jugge ligan, lite komplikationer början av kvällen, men dom glömdes bort snabbt.

Lördagen:
At la casa de Alis med mina grabbar Kate och Sale, en kväll utan vår tuttlisa Biko, men vi lyckades klara oss. Kollade på Eurovision, käkade en massa onyttigheter och självklart garvade ihjäl oss typ.

Söndagen:
Vart en heldag med La familia, käkade god middag och åkte sedan en sväng till Media market, där jag äntligen fick med mig hem ett par headphones. Skullcandy, love them!




Nu ska jag ta och plugga lite för omväxlingsskull, sedan blir det lite TV watching.
PS. Längtar till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0