Längtar efter bättre tider

Jaha, så mår man skit idag igen. Ingen skön känsla asså, e sådär jobbigt förkyld igen, fast skulle nog mer chansa på att det är pga någon alergi som min kära vän Soman påtod redan från början. Well, well...
Har en jävligt massa att göra i plugget nu så man får värsta panikattackerna! Nu när det är så tajt med tid också, god help me säger jag bara.
Har inte hänt mycket alls dom senaste dagarna, bara degat hemma och pluggat mestadels. Ser verkligen framemot helgen för att kunna koplla bort tankarna från plugget för en stund. Blir nog en ganska farfylld helg, party party! Vi ska nämligen fira kära Vajana då hon fyller 18 år! Blir helt klart väldigt kul.
Nu ska jag nog ta och börja plugga på något, har så jävla mycket så ja vet inte vart jag ska börja.
Aja hoppas ni har en bättre dag idag än mig. Kyss





Videon är nog en aning sådär vulgör och osmaklig, men endå intressant på något sett, aja det är iaf pga låten jag la ut videon :)

Kommentarer
Postat av: Soman

omg vilken porrig video! :D



- och ja, pollen indeed!

2009-05-07 @ 22:37:45
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0