Inge mer plugg!

Avklarade det sista provet jag hade på gymnasiet, känndes som en lättnad men endå rätt trist på samma vis. Så nu det enda vi har var i skolan är att ta studenten.

Senare under dagen så drog jag in till stan med Malin och Soman, stussade runt lite i stan kollade på lite grejjor men fick tyvär inte med mig något hem, astråkigt! Vill ha ett par glajjer, men dom e slut...efter typ 3 dagar! Sedan vill jag ha en tunika, som även den är slutsåld överallt och kommer in igen i juli, ja e ju endå inte här då.
Sedan tog vi en kort lunchpaus på Coppola
Malin drog hem medan jag och Soman stannade kvar, och hamnade till slut på Albert med bror min och Niko. Så hela dagen i sig= Mysig!


Nu har jag suttit och skrivit ner en massa låtar till flaket eftersom jag är musik organisatorn. Va inte lika lätt som jag trodde för ja kan ju inte ha med mig exakt dom låtarna jag vill och den typ av musik jag lyssnar på. För den delen så skulle nog inte grov house passa till flaket heller, så det är väldigt blandade låtar, lite house, techno, RnB, rock, svenska låtar osv. Men det blir nog bra. Nu ska jag ta och sova för imorrn ska jag dra till frissan med min mami tidigt på dagen och boka tid för mig, ska färga håret! för första gången i mitt liv haha, helt exited! Men om jag har tur så kanske hon tar emot mig imorrn om hon har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0