I can't get no sleep

Japp så var man hemma. Va som sagt på en skiva på Helens krog, helt ok, ok drag dock väldigt mysko människor. Temat var tydligen djungel men det sket vi i, men det va kul att se alla andra och hur mycket dom hade ansträngt sig.

Väl hemma kollar vi dörrhandtaget men till vår tur så var det låst. Checkade efter reservnyckeln, borta! Vi hade ingen aing om vad vi skulle göra, alla dörrar var låsta så broder min klättrade upp till balkongen för att kolla om balkongdörren till hans dörr va olåst, men icke sa nicke. Så till slut efter en massa ångest ringde vi hem då både morsan och farsan vaknade, inte kul asså.

Som sagt så blir det ingen sömn för mig inatt inte, kan ingenting till provet imorrn så jag blir tvungen att offra en natts sömn, men tar absolut igen det imorrn när jag kommer hem efter skolan!
Och jag orkar verkligen iiinte plugga asså, oh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0