Helg med stort H!

Yes, finally helg asså! Helt sjukt hur snabbt veckan har flugit förbi. Hade engelska nationella imorse som jag tidigare nämnde, drog hem direkt efter för att jag mådde skit och mår fortfarande ganska dåligt för den delen, men mår en aning bättre iaf. Gick sedan en snabbis in till Tumba centrum för att möta upp mamma och farmor över en kort fika, sedan var det jag som körde hem. Övningskörandet går väldigt bra nu för tiden, behövs bara lite finslipning sen är jag good to go! Längtar såå efter körkort men ska nog kirrade precis efter sommarlovet, har för fullt upp nu för att hinna med det.

Och så var det fredag idag och jag har 2 val att välja över. Ska jag vara en duktig flicka och stanna hemma för att plugga med tanke på att vi har för fullt nu i plugget? Eller ska man skita i allt för en stund och dra ut nånstans med brudarna? Aja time will tell. Nu ska jag iaf ta en snabb dusch och sätta mig ner och plugga efter.

Have a rocki'n friday!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0