Grill dags

Gårdagen var rätt så lyckat. Vi firade våran kära Biljana, Älsklingen blir 18 år! GRATTIS SRECO! Vi käkade först när vi kom dit, sedan intog vi dansgolvet och satt och umgicks med folket där. Det vart lite problem dock för folket som skulle komma dit kommunalt, alla åkte fel tack vare Biko, inget oväntat haha. Sedan vart det hemgång runt halv 2. När vi väl var påväg hemåt snackade jag med Vajana och till slut hamnade vi på Silvias fest som också fyllde 18 år. Vi kunde tyvär inte vara där pga Bikos fest, men vi svängde förbi en liten stund och träffade på lite folk.  En helt ok kväll med andra ord.
Nu ska jag ta och börja fixa mig, för här ska det grillas! Vi ska dra ut ett gäng för lite mys ute någonstans, vart vet vi inte än, dom nämde Solna fast vi får väl se. Nu ska jag ta och packa ner lite saker inför pickniken
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0