Get your freak on

Lördag idag och det innebär fest! Ikväll ska Vajana firas och jag hoppas åp en superkul kväll. Känner mig fortfarande väldigt sjuk och hängig, tagit några alvedon så får se om det hjälper till ikväll, det ska iaf inte hindra mig för att dricka haha.
Va i skäris för en liten stund sedan, fikade, kollade runt lite och köpte present, hoppas hon blir glad, jag blev iaf väldigt nöjd över presenten. Gick inte till hm för att köpa en tunika jag har tittat på men där var det bara stora storlekar kvar.
Köpte dock en ny klocka från DKNY som jag har tittat på ett bra tag nu så idag fick den följa med mig hem, den är helt underbar!
Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig, för att vi ska vara på plats kl 20.00. Kameran följer med ikväll, ska se till att ta många kort, lägger uipp några senare.









Och detta får bli kvällens outfit, blommigt och mina skyhöga heals som ligger mig varmt om hjärtat <3
Ska inviga min nya klocka också. Tudelss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0