Finito!

Va i skärholmen imorse med mami (jag körde dit), fan första gången jag kör på motorväg med automat, men det gick suveränt!
Tog en fika, sedan gick vi runt me kate för att leta efter en fin present till Biko som vi firar ikväll. Och finally, efter att ha spenderat så lång tid på att hitta dom rätta skorna till studenten så hittade jag dom idag! Och dom är helt lovely! Helt kär i dom! Självklart köpte jag dom på topshop, man hittar alltid snygga skopr där.
Nu ska jag ta och fixa mig, för ikväll ska det festaaas, bice ludo!

XO






Dom är myyyycket finare i verklighet! Svårt att beskriva eller se hur färgen ser ut utifrån denna bild, men den skiftar i lite olika färger, typ guld silver och beiget. Passa perfekt till min champagnefärgade studentklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0