En helt vanlig Tisdag

Har segat hela jäkla dan. Men det finns fan inget att göra, läste lite i en engelska bok vi har fått att läsa, sedan har jag stirrat ut genom fönstret och kollat på det vackra regnet falla ner mot marken från den underbara himmlen.
Har en uppsats att skriva klart tills imorrn som jag ska redovisa muntligt på svenska lektionen. Jag ska skriva om dödsstraff, va tycker ni, ska det vara tillåtet eller ej? Jag skriver i alla fall om att dödsstraff ska avskaffas.

Allting är bara så himla tråkigt just nu, vill ha sommar! Ja vet att ja är lte väl tjatig om det här med sommaren men jag längtar verkligen! Vem gör inte liksom. Det är så nära men känns endå så långt bort. Massa saker som ska hinnas göra inna lovet sätter fart. Massa slutprov som ska göras, studenten, shoppa en massa massa saker osv osv. Ja, man är verkligen jäkligt stressad alltså. Men snart så, snart åker jag ner och baar lämnar alla problem bakom mig, och får äntligen njuta av livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0