Domedagen imorrn

Oh guud att man kan ha så tråkigt! Just nu sitter jag och äter vattenmelon (min drog), kollade lite på eurovison, ska nog återvända till det snart eftersom jag endå inte har något att göra. Matte har jag inte pluggat något idag heller, så ja imorrn blir det ett hopplöst fall helt enkelt. Men om man ser det från den ljusa sidan så är det fredag imorrn och äntligen heelg! Självklart kickkar vi igång helgen med en fest, imorrn firas magda som fyllde 18 år här i veckan så det blir nog roligt och röj som vanligt.
Och sen så ett stooort grattis till älsklingen Vajana som fyller 18 år idag! Och så ett till stort grattis till tvillingarna Marko och Marija Vulic på 19 års dagen! Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0