Chillmode

Beslöt mig att stanna hemma till slut endå. Sitter och håller på skriver klart några arbeten som jag hade lämnat bakom mig, jag sopar undan mitt gamla skräp sakta sakta. Skulle träffas med brudaran eentligen för en skön hemma kväll hos någon men denna gång fick dom klara sig utan mig. Istället så har jag spenderat tid med familjen, ätit en himlans god middag, fruti di mare, my favorite, och ett glas vin till det (det är ju fredag trots allt). Sedan åt vi även en god efterätt som jag och lillesyrran gjorde, riktigt mysigt med andra ord!
Och så plugg nu dåra, tänkte inte plugga så mycket länge till, ska istället se till att lägga mig i tid för att vara pigg och glad imorgon, för då då jäklar stannar jag inte hemma! Imorrn blir det skäris som vanligt på morgonen, och sedan underbara Vajans fest! Nu ska jag ta och fortsätta min pluggning, sedan läggdags, pussinuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0