Bloggtorka

Har inte bloggat på flera dagar nu fan, men har hjelt enkelt inte pallat och inte hunnit heller för den delen, lite fullt upp dom senaste dagarna. Så jag tänkte uppdatera er lite kort om långhelgen som var.

Torsdags kväll spenderades alltså i stan med Sale och Kate, tog en fika på Alberts där man träffade en massa bekanta ansikten, sedan joinade Vjana och Nina oss dock hann vi bara ses en kort stund eftersom de höll på att stänga. Men en massa  planer gjorde, som tex att alla dom ska komma till ohrid med oss i sommar! Längtar...

Fredagen drog jag, Alis, Biko, Sale, Natasa och Emilija till en kinesiskt resaturang tror jag att det var(?) blandar ihop kinesisk japansk thailändsk å shit, men allt e ju typ samma säger vi, hur som helst så åt vi buffé. Och gud så mätte vi blev! Vi var så mätta så vi började må dåligt, men det var himla gott och en helt underbar míddag. Sedan drog alla hemma medans jag och Sale stannade kvar i stan för att möta upp Kate och sedan bar det mot Sales mormors place, träffade en del utav familjen där, va kan man säga helt klockrent underbara! Och det snackades en massa minnen om min pappas unga dagar och en massa atnnat skoj, sales familj kände tydligen min pappa väldigt väl. Sedan drog vi till Sales place även en massa skoj och skratt där.

Lördagen planerade jag att stanna hemma istället och offra mig för plugget, men jag hamnade till slut hemma hos kate och hade lite myspys.

Söndagen sedan så träffade jag min projektgrupp för att diskutera om hemligstämplade saker, sedan drog jag och brorsan till skäris för att käka med kusinerna, fick även med mig hem en massa fin saker. Därefter drog vi till mina kusiners place och satt och glassade ute i solan. Resten av familjen var på dagskryssning, och min underbara mamushka fick med sig några finsaker till mig.

Och..japp, detta var då helgen. Pallar inte skriva nå mer, måste ta och plugga lite skriver senare istället. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0