Trött på skitet!

Nej, känner verkligen inte för att plugga, orkar inte med plugget längre, känner att det här inte är min grej asså, men man måste ju, suck. Om ni kollade på Den rätta för Linda Rosing så såg ni att Hugo var den "lycklige" som fick äran att ha Linda (The duckface) i sitt liv, snarare ett straff skulle jag säga, fatta och kyssa den fläskläppen! Tydligen så tog det slut ganska snabbt endå, allting ser ju så uppgjort ut så det är löjligt och endå så kollar man på sånna program.
Sitter nu och kämpar med ekonomin, inte kommit någonvartd dessvärre, ska nog gå och ta en dusch nu sedan plugga lite till innan jag lägger mig, och om jag nu hinner och inte blir för sent kolla på Gossip Girl! Börjar ju trots allt halv 12 imorrn. Lycka!




Habba habba...Come to mama!

Perfektion! Höga, "ormskinn", lackade och med en liten zebra detalj, allt i 1 helt enkelt!






Gonatt på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: Malin

schnyggingar ;)

2009-04-01 @ 20:26:10
URL: http://malinekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0