Trååååkig dag

Fan blir galen asså! Att man kan ha så tråkigt! Har bara suttit hemma och degat, skulle plugga men inte vart det något utav det inte, som vanligt...å ja helt enkelt dötrist! Varför kan det inte hända lite roligare grejjer, som sätter fart på saker och ting? Längtar till sommaren som fan i alla fall, kommer det hända saker ta mig fan! Har diskuterats att jag istället ska åka ner tillsammans med resten utav familje, runt den 10-12, och sedan stanna längre istället, så så kommer det nog förmodligen bli. Gud så kul jag kommer ha, och nej jag kommer inte att tröttna! I never do. Man måste ju ta vara på tiden nu när man är ledig, och jag ska utnyttja systemet till max!
Våran skiva närmar sig, studenten närmar sig...och än har jag inte hittat ett par skor till min klänning som jag ska ha på våran skiva, för att inte tala om studenten, har absolut ingenting to wear. Får ta och börja leta så man kan känna sig lugn.
Har en veldans massa under dom 2 kommande veckor, ingen höjdare direkt, hur jag, Viktorija den lata, ska klara mig är en väldigt bra fråga. Men det är bara ta sig i kragen och köra på, inte så mycket kvar trots allt.
Det kommer bättre tider, som man brukar säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0