Soliga, sköna tisdag

Så underbart väder idag! Håller ni inte med?
Försov mig en aning imorse, så jag fick snabbt slänga på mig kläderna och springa ner till tåget, inte kul! Det var då som jag insåg att det var ganska varmt och skönt ute, och vad hade jag på mig då? jamen självklart, vinterjackan! Höll på att dö asså. Känner att man ska börja ta och gömma vinterjackan lång in i garderoben, för nu är det bara varma och ljusa tider på g.
Vart en väldigt skön och kort dag i skolan, det var en sån dag då vi lever oss in i våra drömmar och bara planerar och planerar, men man vet ju aldrig kanske blir någonting till slut utav allt som planerats. En sak som vi i alla fall vet kommer bli av, är våran fika imorrn som vi planerar att ha på söder. Om vädret blir lika bra dåra, och om solen skiner stark så blir det perfekt att sätta sig ner i Snaps, steka och snacka en massa.
Tisdags kvällen har inte så mycket mer att bjuda på förutom plugg inför provet imorrn och Den rätta för Linda Rosing, vem tror ni vinner ikväll? Man skulle kunna tro på Hugo, but you never know, Egill kanske skräller och tar hem vinsten. Hur som helst är allt så himla uppgjort, och jag tor inte att någon utav killarna vill ha henne egentligen, vi får se snart hur allt avslutas.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0