Plugg-dag

Måste nu ta och försöka ta tag i spanskan, har prov imorrn och ännu inte öppnat böckerna! Men you know me...
However, idag har det vart en härlig dag! Vi fick äntligen lite sol, käner verkligen att jag behöver värme nu, trött på kylan, vill kunna gå ut me söta lätta sommarkläder, på me brilorna, heelsen och ut till staden! Summer come to mama!

Inte nog med det sköna vädret, så hade jag även fetaste sovmorgonen idag, började 12.40 så sova ut fick jag. Hade bara 2 lektioner sedan fick vi gå hem. Har inte gjort så mycket mer idag, har inte kunnat utnyttja den sköna vädret direkt med tanke på plugget, men vi får väll håppas på ett fint väder under helgen så man kan utnyttja tiden till max.

Ett meddelande till alla Gossip Girl fans, avsnitt 18 är ute och redo att laddas ner! För min del så är avsnittet redan nerladdat och klart för att tittas på senare ikväll. Blir nog även några avsnitt av The City som jag ska kika på om jag hinner.

Men nu väntar Español, så Hasta luego amigos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0