Högskoleprovet+förkylning

Ja, som ni ser så sitter jag hemma på en lördagskväll, den händer inte ofta, händer aldrig rättare sagt, men jag var tyvär tvungen att offra mig idag. Vaknade upp väldigt tidigt idag för att bege mig mot södertörns högskola och göra högskoleprovet. Snacka om utmattande! Det här var då min andra gång som jag gör de här provet, och det var...ja ganska jobbigt, speciellt när man sitter där med en förkylning och mår skit! Så det gick inte så jätte bra att hålla koncentrationen uppe men jag gjorde mitt bästa. Det var endå väldigt roligt med tanke på att man träffade på många bekanta, även gamla klasskamrater, och nästan hela våran skola.
Efter att ha suttit där från 8.20-16.10 så fick man äntligen åka hem! Kom hem, tog det lite lugnt, och sedan så däckade jag i min säng. Kände att jag var tvungen att sova lite för att förhoppningsvis må bättre och samla ihop lite krafter för att förhoppningsvis kunna plugga något ikväll. Bättre mår jag verkligen inte, och pluggat har jag än inte gjort än men tänkte ta och börja med det nu.
Föresten så är min pärla påväg hem nu as we speak och jag är helt exited! Hur jag än mår, hur mycket plugg jag än har så ska jag försöka träffa mina kära imorrn, om hon själv också kan såklart. We have a lot of catching up to do!
Vill även gratta min kära kompis Aleks som har tagit körkortet! Han tog det förra helgen men inte sa han något inte, lilla smygis, men jag är hack i häl, nästa gång är det min tur! Grattis ännu en gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0