God morgon

Dags för invigning på mitt första morgoninlägg, har inget att göra just därför hade jag tid att slänga in ett inlägg lite snabbt innan jag traskar iväg till skolan.
Så, nu håller jag sakta på att fixa mig. Ska endast göra religionsprovet och sedan hem igen. Försov mig en aning imorse så då bestämde jag mig att det är lika bra att stanna hemma. Har nästan inte pluggat alls inför det här provet, känns inte så värst bra, men jag får håppas på det bästa, dum som jag är utnyttjade jag inte heller morgonen till att plugga men men...
Nä nu ser jag att klockan är mycket, så ska ta och slänga på mig lite kläder och sedan springa ner till tåget.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0