Ännu mer plugg *suck!*

Sådär ännu ett prov avklart, one to go. Gick väll sisådär, orkar faktist inte bry mig längre, känner att vi har alltför mycket nu, så det enda jag vill är att hinna med allt innan lovet.
Har inte gjort så mycket idag, hade tennis träning idag men beslöt mig för att hoppa över den hr gången med tanke på att jag var så himla förkyld under helgen, och känner att jag inte är helt frisk än.
Som ni ser så har klockan passerat 19.00 närmar sig 20.00 och det är fortfarande ljust ute, summertimes, Wonderful!
Finished precis min goda chai latte, och nu är det dags att konfroteras med internationella ekonomi boken, my enemy.
senare ikväll kanske man ska kolla på en film, men vilken är fråga? Och jusste, ballar av stål ikväll på TV folks.




Kommentarer
Postat av: ingen som vet ingen som vet

jalla vickan va händer

2009-03-30 @ 20:53:04
Postat av: alla vet

du börjar få bloggar skillzzz

2009-03-30 @ 20:53:38
Postat av: Viktorija

hahahha! å vem e du ingen som vet alla som vet? hahaha:D

Ma ja e känd va tror du ;P

2009-03-30 @ 23:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0