Vikica goes Blondie :O

Eller aa nästan, mörkblond typ, eller ljus brunt hur som helst så är jag väldigt nöjd! Resultatet blev exakt som jag ville ha det! Jag var ju och färga, rättare sagt slingade mitt hår idag i södertälje. Ja va väldigt orolig över hur det till slut skulle se ut, speciellt när studenten nu är så nära men som tur var vart det perfekt! Snacka om att det känns konstigt, första gången jag exprementerar med mitt hår men det viktigaste är att jag vart nöjd. Någon bild har jag inte ännu men lägger upp så fort ja kirrar det.
Nu ska jag gå och fixa med min tandblekning, Hej så länge!


Här har ni en liten beskrivning och bilder på hur jag bleker mina tändisar.


Steg 1: Borstar igenom tänderna med en flourpasta som gör tänderna vitare och ger bättre effekt när jag bleker dom sen





Steg 2: Tar ut skenorna från kylskåpet (måste förvaras där pga vätskan i skenan) 
               Den oranga är persiko smak och den gröna är mint smak.

    


Steg 3: Öppnar förpackningen och stoppar in i käften :) 



1 timme efter, vitare tänder, ger effekt efter bara en gång!

Kommentarer
Postat av: Alis

du är för snygg in bloonde darling!

2009-06-03 @ 10:16:41
URL: http://alisandbiko.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostar det och vart ifrån?

2009-06-03 @ 18:00:55
Postat av: Anonym

visa ditt hååår

2009-06-04 @ 19:38:51
Postat av: Viktorija

Tack alis sreco :D <3



2009-06-08 @ 20:00:50
Postat av: Viktorija

Jag tror att man kan köpa dom hos folktandvården, så det är bara att fråga där :) gällande prois så vet ja inte riktigt efter jag settet i present.

2009-06-08 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0