Sorgligt farväl

Asså neeeej! Jag vill inte åka! Jag vill inte lämna min älsklingar! Oh! Asså fan va jobbigt det känns nu, kommer verkligen sakna alla så jävla mycket.


Jag kom hem för ett litet tag sen, va på stan och tog en fika på Cofee med alis, biko, kate, sale, paul, sandi, nina och sanja, vi va typ som värsta fotbollslaget, men så kul vi hade! Har nog aldrig skrattat så mycket! En otroligt skön kväll med andra ord! Sedan var det dags att röra sig hemåt, skit jobbigt och tråkigt att säga hejdå till alla. Vad ska jag göra nu utan mina tjejer? Aja fan before i know it så kommer det bli 1 september och dags att flyga hemåt.
Nu ska jag ta och försöka tänka på något annat, typ packa eller nåt för just nu känner jag mig inte på mitt bästa humör direkt, Konstigt med tanke på att jag alltid är extremt hypa över att åka ner, håppas det kommer kännas bättre när man väl sitter på planet dit...

Kommentarer
Postat av: Alis

åk iiinteeee! :(

2009-06-12 @ 18:23:47
URL: http://alisandbiko.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Kommer sakna er som fan brudar! :( <3

2009-06-13 @ 00:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0