Idag åker jag!

Äntligen så har jag packat färdigt! Lycka! Då var det bara några timmar kvar innan man sitter på planet påväg mot balkan.
Har stressat en massa idag, sprungit runt överallt, kollat runt 100 gånger typ så att jag inte glömt något. Nu är det i alla fall snart dags att lägga sig så att man orkar med dagen + natten imorrn eftersom när jag kommer fram ska jag direkt börja fixa mig och dra ut å festa såklart!
Från och med nu så kommer jag inte kunna blogga så jätte mcket, men så fort jag sätter mig vid en dator lovar jag att uppdatera, även med bilder om jag har tillgång till det. Annars så önskar jag er alla en underbar sommar!

Tänkte ge er en liten inblick över min första natt (alltså imorgon) i Makedonien, och planer inför kvällen:


Först ska vi börja med att ta några rundor på stan och håppas på att träffa en massa folk man känner, eftersom det är en lördag så kommer nog såhär mycket folk vara ute, så någon kommer man iaf se!





Sedan drar vi in på ett café/ diskobar och tar några drinkar med ett gäng kompisar catchar up lite med house musik i bakgrunden (bättre kan det inte bli!) :





Efter det ungefär runt 12, 1 tiden, då café/diskobaren stänger rör sig alla mot klubbarna. I vårat fall så kommer vi antingen hamna på klubben Infinity, eller dra på en techno/ house fest vid en utomhusbassäng som vi hörde att det skulle finnas. Vi brukar varje år vara stammisar på dom festerna, så varför inte inviga sommaren på det sättet och skaka loss totalt med alla man känner.


Infinity


VS


Olimpic Pool Techno/ House party






Hur det än blir så kommer det nog utan tvekan vara en lyckad kväll och en helt klockren sommar!
Ha det bäst allihopa. Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: JD

säg walla?

vi kommer sakna dig bre

2009-06-13 @ 01:37:49
URL: http://dizzybeatz.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Hahah walla broor! :D

Kommer sakna er me fan! :( vi får ta å röjja när jag kommer tillbaka ;) ha d bäst! <3

2009-06-13 @ 02:49:37
Postat av: Alis

ha sååå kuuul nu älskling!

volim tee puno! <3

2009-06-13 @ 02:53:27
URL: http://alisandbiko.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Taaack gumman desamma!!

I ja tebe voliiiim sreco!! <3

2009-06-13 @ 06:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0