Hello! This is Macedonia calling

Hejsan allihopa! Antligen har jag hittat en data att uppdatera er lite om hur jag har haft det har an sa lange, och vad jag har haft for mig. Ni far ursakta det har skrivsattet men det gar inte att gora sa mycke at saken.
Jag har i alla fall, sen jag kommit hit baaara varit ute, bokstavligt! Vi gar ut och fikar 3-4 ggr om dagen, just for att alla ringer en och vill traffas, men det ar sjalvklart alltid lika kul. Man far ta och utnyttja tiden nu for sen nar man kommer tillbaka i Sverige sa kommer mina dagar verkligen inte se ut sahar!
Har iaf haft en massa skoj, festat och traffat en massa skont folk som man inte sett pa over 1 ar!
Som planerat sa spenderades lordagen pa Bar/Kafe (Iguchi) sedan drog vi till techno house party vid ute bassangen, det var Dj Novak fran Serbien som satte pa musik, och jag sager er, kande som jag flog pa rosa moln helt underbart var det!
Sedan har vi bara varit ute pa olika kafeer njutit av varmen bland alla kafeer fulla med manniskor och omringade av hpuse musik, dag som natt.
Jag har tyvar inga bilder som jag kan visa er eftersom jag inte har kameran for tillfallet, men har kommer 2 bilder som jag hittat pa internet. Den forsta e fran forsta kvallen pa Techno house festen, och andra bilden ar fran igar dar vi va i Infinity:










Kyss o Smek pa er alla, sa hors vi!

Kommentarer
Postat av: Alis

ÄÄÄLSKLINGAR!

hopppaas ni har kuuuul där nere!

2009-06-23 @ 02:27:29
URL: http://alisandbiko.blogg.se/
Postat av: Sheik Yerbouti

en två tre fyra, jag är en partymyra!

2009-07-09 @ 19:31:54
URL: http://jigga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0