Jasas! Back from Greece

Tja folket! Vart ett javla bra tag sen jag skrev sist ja vet men som ja varna er innan sa ar det lite svart for mig att uppdatera nar jag ar har sa ja kor en liten sammanfattning av sommaren hitills. The har varit hooooly shiiiet, a da menar jag pa ett javla postivt satt! Haft en javla massa kul a det ar bara borjan pa det roliga! fest fest a annu mer feeest! Har varit i typ alla stader i makedonien ch checkat nattlivet a ja jag ar speachless. Va pa David Morales min alskling! Festen va out of control. Stog uppe pa scenen sjalvklart och fuckade ur me min buddy David tog en massa krort med honom ocksa sjalvklart. Vi festade hela kvallen fram till kl 8 pa morgonen, folket har vet hur man festar! Pa torsdag vantar en utav sommarens strsta sommar fest Amin Van Buuren, yeeees! Repris fran David morales och battre hoppas jag :) Sedan 30 juli blir det Big Ali och Bob Sinclair och en massa mer sakert! Ja ni ser battre kan man ju dromma om! Bilder finns men inte lagt upp dom an.

Kom hem fran Grekland idag ocksa, var i Pefkohori pa semester i en vecka, sknt me lite sol och bad. Va aven en dag i Thessaloniki, och gissa vem jag traffar pa dar mitt i stan proppad med folk, ingen mindre an Gia! hur stora ar chanserna liksom, det var verkligen en positiv oversakning, verkligen skit kul!
 Men kunde knappt halla ut en vecka som sagt, saknade mitt hemlandia, men tiden flog forbi som tur e! Aja om en vecka sa blir det typ semester igen fast i makedonien i Ohrid, langtar! Alla beach parties och bb sinclair som kommer dit, it's gonna be sick!

Aja pallar inte skriva mer, ska ga a ta en fika med nagra kompisar och koppla av lite, catcha up lite efter semestern, skont att va tillbaka!

Hoppas ni har det bra i Sverige, ses om en typ 2 manader! :D





Love the song! Man ligger pa stranden, solnedgang med en drink i handen, och denna lat i bakgrunden, basta kanslan!



Fantastic 4 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0