Änligen helg!

Stor del utav dagen har spenderats med Malin, Emelie och Soman i staden. Jag nämnde ju tidigare att vi skulle ut och rida idag på vår idrotts dag, men det blev ändrade planer. Det vart skridskoåkning i kungsträdgården ännu en gång, dessvärre åkte vi aldrig skridskor pga det tråkiga vädret. 
Sedan drog vi till gallerian, kollade runt, käkate och hade en massa skoj som vanligt. När vi väl sätter oss tillsammans någonstans så är det svårt att inte ha kul, en massa skitsnack och skratt är det alltid, just därför så fastnade vi i Coppola i 4 timmar! Sedan var det dags att röra sig hemåt. 

Det blev ingen fika för min del idag som ja hade planerat, så ingen träff med mina bitches blire inte idag inte, istället kommer min fredagskväll bestå utav plugg! Kan fan inte själv tro att jag sitter hemma på en fredag, men man måste ju offra sig ibland :P

Imorgon blir det massa plugg igen, och utgång! Får se vart kvällen tar oss, men med skönt folk har man alltid kul så dåligt kan det inte bli :) Självklart så följer kameran med, laddar upp lite bilder så ni får se.

Och så söndagen kommer spenderas hemma med huvudet i religionsboken, och senare få besök utav " La Familia" eftersom bror min fyller 20 år, hurra hurra!

Så så ser min helg ut denna vecka, nej nu väntar plugget ha en trevlig fredagskväll, Tjing!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0