Tröttis

Efter en lång och jobbig dag i skolan, där ja får sitta och vänta i 3 timmar på att engelskan ska börja, och sen sitta och ruttna där i 2 timmar kom jag äntligen hem! De vart lite käk, och sedan somnade jag som en stock. Ja så kan det bli när man lägger sig 4 på kvällen och får bara 4 timmars sömn, inte bra Viktorija, inte bra...

Så va hände mer för kul idag då? Ja juste,vi spelade in våran pjäs! Den vart väldigt bra måste jag säga, en applåd till oss brudar. Håppas bara malin kan fixa till alla effekter så blir det prima ;)

Imorgon blir det av mot Farsta för RIDA ahha, förhoppningsvis blir det roligt, d blir det säkert. Tänkte go wild det här året och prova något annat än skridskor i kungsholmen som vi alltid brukar välja, så det fick bli ridning den här gången, aja d blir nog en intressant upplevelse.
Sedan får man väll se vad kvällen har att bjuda på, men d blir nog en träff med mina kära balkan systar över en fika eller nått, need to catch up u know.

Jaja nu ska jag ner till min kära babushka och se efter vad hon gör, man har alltid kul i med henne, berättar alltid nått roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0