Känner mig duktig

Ännu en jobbig dag i skolan, jobbiga lektioner, lång dag, och prov. Började 8.10 idag, hade himla svårt att komma upp ur sängen kan ja säga, inte lätt med bara 3 timmar sömn. Började med spanska, sedan hade vi 3 timmar håltimme, tur det, då hann jag plugga lite till, till provet. Skönt att ha sista provet till lovet överstökat. Prata idag med Soman om att jag håller på att bli utbränd, är det möjligt tro? eller är det bara en inbilldning? Maybe, det enda jag vet är att jag vill ha sommar, ja vill ha Makedonien!

Måste få skryta lite också, fick MVG på filosofi provet! gissa om jag är glad! det var i stort sätt dagens höjdpunkt.
Sedan vart det lite körning när jag kom hem, måste ju börja komma igång igen ifall jag ska hinna ta körkortet så snabbt som möjligt, planerar till innan sommarn om jag inte har för mycket annat plugg att koncentrera mig på. Nu är det många stora saker på g som ska jag vill åstadkomma, som jag kommer att åstadkomma, jag ska segra!
Nu ska jag väll ta och läsa en bok eller något? Sedan väntar ett långt och skönt bad i jacuzzin.



Kommentarer
Postat av: Flori

3 juni då smäller det vettu ;P

2009-02-20 @ 11:43:53
Postat av: Viktorija

haha absoluut, can't wait! :D

2009-02-20 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0