UF-mässa

Det har varit en rätt så skön dag idag faktist. Hade en lång sovmorgon så jag kunde gott och väl sova ut, sedan bar det av till UF-mässan. Massa olika företags idéer fick man se, även många bekanta som stog och försökte sälja sina varor.
Den jag tyckte va bäst var faktist mina kära vänners! Share a pair heter deras företag, där de säljer små barnskor upp till 2 år, käper man ett par skickas samma par ner till de fattiga barnen i Senegal. Underbar idé tycker jag. Och det bevisades till slut, grabbarna kom på 3:e plats! Grattis killar! Är ni också intresserade utav derasföretag har ni deras hemsida här, där ni kan beställa skorna ifrån: http://shareapair.se/
Efter mässan, drog jag och Soman och tog en fika, båda hade ingen lust att dra hem så vi bestämdes oss för att fika istället. Det var väldigt mysigt, mycket prat och skratt as usual, där har ni Vicky och SOman i ett nötskal.
Vi funderade vad vi skulle hitta på med brudarna fast det blev inget av, så det vart en skön hemmakväll istället.
Nu sitter jag och har en wierd konversation med den störda Niko, alltid lika kul.




Här är dom söta skorna, finns även i rosa :)






Ha en bra kväll folket! Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0