Took a day off

Idag beslöt jag mig för att stanna hemma, lika bra det eftersom jag endå inte hade varit i skolan e hel lektion, va nämligen hos tandläkarn. Duktig som jag är hade jag inga hål.
När jag vaknade så åkte jag, mamma och babushka och lämna brorsan på jobbet, sedan drog vi till tumba en snabbis. Därefter var det tandläkarn och nu sitter jag här. Har tyvär inte börjar plugga än och provet är imorrn! yepp, ligger riktigt illa till. Skulle börja plugga igår, men d va så segt att börja, innan jag visste det så var klockan runt halv 2. Så det vart en filmkväll istället, satt och kollade på p.s I love you, underbar film! Så sorglig fan, grät flera gånger känslig som jag är. Men nu har ja inget större val än att koppla bort allt och ta och sitta med näsan i boken, blir en lång natt känner jag på mig. Undra om jag ens kommer lära in något till imorrn? aja, wish me luck!




Kommentarer
Postat av: mALIN

jag sa ju att den va braaaaaaaa

2009-02-17 @ 18:11:16
URL: http://malinekmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa den va jätte gullig!! :D

2009-02-17 @ 18:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0