Sunday is a good day

Dagen drog igång med ett möte med röda korset, som jag totallt glömt bort,som tur var vaknade min mamma mig och påminde mig. Vart ett väldigt kort besök där, därefter drog jag och Soman och tog en snabb fika för att fördröja tiden när vi endå var ute.

Dagen igår var ganska mysig, åt och umgicks med familjen. Senare därpå överraskades jag av ett besök utav tumba grabbarna Angelos, Vlado och Nimar, sedan kom även Andres. Vi umgicks lite hemma hos mig sedan tog vi en runda med bilen. Kort men trevlig vistelse. Sedan bar det av mot kusinen Kates place, där vi tillbringade kvällen med skönt folk, massa överaskningar och hade det jätte roligt. En trevlig alla hjärtans dag med andra ord.
Nu har söndagen kommit, vilket innebär en lugn och skön kväll för min del, men som sagt man vet aldrig kanske blir en fika till slut. Grabbarna skulle dra till O'Learys och kolla på fotboll, så man vet ju aldrig om man kanske har lust att hänga med? Aja vilket som för min del, just nu vill jag bara ta det lugnt, kolla igenom lite grejjer inför denna skolveckan, och kanske ladda ner och kolla på en film.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0