Sliten

Som ni vet så hade jag prov idag i religion, och det gick förvånadsvärt bra faktist! Blev klar snabbt för den delen också, vart klar efter ungefär 40 minuter.
Dagen i helhet har varit ganska jobbig, va uppe igår kväll och pluggade till provet till kl.4.00 på morgonen! japp ni hörde rätt, så länge va ja uppe, det pga vi hade gäster osv. Och så när ja vakna imorse kände jag mig lite sådär halvt seg, och kände av hur en förkylning är påväg, skit också!
Vi slutade väldigt tidigt idag som tur va, va hemma runt 13.00, så när jag kommer hem ser jag att mina skor från asos som jag hade beställt till studenskivan hade kommit, men som vanligt så måste det ju alltid vara något fel på varan jag beställt, skorna va rikitgt osköna! Då menar jag det bokstavligen, jag som brukar oftast stå ut med alla slags skor, hur höga som helst och obekväma, men dom här...dom tar fan priset! Så dom är inga att rekomendera direkt, lite ledsen e ja dock, dom e ju så jävla heta! men men...
Sedan bar det av mot tennis planen för att lira lite. Nu sitter ja och funderar över om jag ska ladda ner någon mysig film, eller lägga mig tidigare med tanke på hur trött jag är....äsch blir nog film! :)





Goodbye my babys :(

Kommentarer
Postat av: Nina

Supersnygga skor babe, synd att dom är så osköna, men vill man vara fiiin så.... ja du vet resten! =)

Puss å kram å hälsa Babuska å resten av familen!

2009-02-10 @ 09:00:43
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Viktorija

hehe ja visst e dom?? men tyvär så kan man inte ens stå i dom! belive me :/ men men får leta vidare och inte på internet den här gången haha

Puss gumman, tack d ska ja göra hälsa alla du me! <3

2009-02-10 @ 16:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0