Big dreams

Så, nu har jag kommit hem och äntligen blivit varm! Har frysit en massa idag, dels för att ja stog ute tillsammans med min grupp och representerade röda korset. Vi delade ut blanketter till folk, och försökte vara så trevliga som möjligt, trots att man stog ute och frös som bara den i över en timma, inte bra för mig med tanke på hur ja mår. Men ett bra jobb gjorde vi iaf och imorrn kan ni se oss i Tumba centrum runt 12 tiden, be there.
Ännu en rolig dag me brudarna, skratta som bara den under internationella ekonomin, skapade beats och nya låtar, vi äger! Efter skolan drog vi till Tumba centrum och tog en fika e spaks, mysigt.

Det diskuetrades idag om att resa utomlands, till ett helt random ställe helt själv, eller med kompisar. Måste verkligen ge credd till folk som vågar ge sig ut på et sånt äventyr, jag själv skulle aldrig kunna göra det, om inte hag har någon vid min sida som kan vara en bra "ledare". Ja menar Austarlien skulle ju inte sitta så dåligt, nu när man är ledig också bara liskom åka iväg och vara där i några månader. Nej inte något ja kommer göra nu iaf, men man får väll se med tiden hur allt blir. Känner mig däremot väldigt res sugen nu, den enda som är på är Malin, ja vi och våra drömmar, penthouse, direktörer, New York, rich bitces, nightlife, Crystal, the time will come some day...





Kommentarer
Postat av: Malin

resten är tråkmånsar <3

2009-02-11 @ 17:53:45
URL: http://malinekmans.blogg.se/
Postat av: Viktorija

hahaha ja men vi klarar oss själva babe ;D <3

2009-02-11 @ 21:19:39
Postat av: Nina

Men gums! Det är klart du ska passa på att resa, och du klart du skulle klara att åka själv, jag kan säga att det är det bästa jag gjort =) Mitt år i Australien var wild!! Ut med dig och se världen =)

Puss!

2009-02-12 @ 09:31:13
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Haha jo ja vet babe...tänkte faktist på dig när jag srev inlägget! :P alltid när tanken dyker upp om att åka iväg till australien tänker jag på dig, för jag vet hur kul du hade de. Det vore inte dålgt att åka iväg..men som sagt har svårt för sånt ahha :D Men man vet ju aldrig, får se vart livet tar mig

Puss & Kram!!

2009-02-12 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0