My addiction

Har jag berättat om min kärlek till house musik förut? Om inte så vet ni det nu, jag älskar house musik! Även Techno, Progressive och Trance för den delen. Det finns inget bättre än att sätta på sig hörlurarna, eller sätta på högsta volum hemma så att det bara ekar i öronen. Det är så himla bäst på så många sätt. Den bästa musiken att lyssna på, att få en att slappna av, lyssna på när man är irriterad, dansa och släppa loss till, och sova bäst till! Ja ni ser allt!
Som tur är har man sina kära vänner som känner som mig och älskar musiken lika mycket som jag, som kan hålla mig uppdaterad och skicka nya låtar hela tiden. Självklart så har man kompisar som är dj:s också. Då syftar jag främst till min kära vän Manco i Makedonien ( Dj Ecstasy), så himla skönt att ha någon som skickar låtar till en hela tiden, och skickar sina senaste mix. Han är bra ska ja säga er! Kanske även jag kan ha en framtid som dj? Tänk er själva Vickan in the mix, haha.

Veckans låtar:

Dj Ecstasy-Having fun
Länk:
http://www17.zippyshare.com/v/61541894/file.html

Dj Ecstasy-exclusive
Länk:
http://www2.zippyshare.com/v/16781318/file.html

Martin Solveig-I want you
Sylvia Tosun-Underlying feeling


Det är några utav många låtar...




 
                      @ Paul Van Dyk Beach party
                           Paul Van Dyk-Izgrev beach party 2008


Kommentarer
Postat av: Soman

Having fun är skööön :D

2009-02-17 @ 09:50:10
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0