Helt slut

Snacka om att jag är trött, efter en jobbig dag med bra resultat. Stog i tumba centrum i lite mer än en timme och delade ut lite broschyrer till folk. Att gamlingar kan vara sådär obekväma! En lite småsliskig äldre man kom fram till mig och började ragga typ, ja menar hallå han kan vara min farfar typ! Bortsett från det så var det faktist ganska roligt.
När ja väl kom hem, slagga jag direkt, kände verkligen att jag behövde en recover, så sov ungefär 2-3 timmar, kanske lite mycket men skönt var det!
Nu är det oturligtnog plugg som väntar, har ett svenska arbete som ska in imorrn, även en romanredovisning som jag är allt för sen med, skäms!

Glömde berätta en liten inccident som inträffade igår när en silver hummer bil åkte förbi, som jag bara måste demonstrera:

Jag: Kolla bilen, de e grejjer d..men den ser lite sådär billig ut tycker jag, inget märkvärdigt
Soman: Ja, nej det är sant, den ser kompakt ut, sådär som en kartong typ...
Jag: Mm...
Soman: Nej, ja ska fan ha en hummer!
Jag: Men Soman...det där va en hummer!?
Soman: Eh..jaha... a men den här va silver, ja menar en svart! Du vet att ja inte är bra vad gäller bilar, förstår mig inte på sånna saker...


Haha Soman, Soman..du är bra rolig du gumman :)



Off to work!

Kommentarer
Postat av: Soman

hahaha fyfan vicky! det ska va plastig, inte kartong.. haha!

2009-02-13 @ 16:25:26
URL: http://somans.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Du sa både och men ja skrev bara kartong...låter roligare :P

2009-02-13 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0