Grattis älskade bror!!

Stort grattis till min underbara bror Filip som fyller 20 år idag!!! <3








Igår var det en riktigt lyckad kväll måste jag säga! Fylld med skratt dans och fylla. Vi va på Ice, bra drag som alltid, och så träffade man många bekanta under kvällen. Träffade bl.a min gammla klasskompis Simon, the crue påväg till Jockes firande på Toxic  även födelsebarnet själv. På nattbussen träffade vi muppen Malin och Mickan, som var en aning beroende och väldigt glada :)
Som sagt så hade vi skit kul, kvällen blev sen ännu bättre när mina andra bröder Mike, Aram och kash kom, svårt att inte ha kul när man är tillsammans me dom.

Kameran följde självfallet med.








Nu ska ja ta och plugga lite, prov imorrn fan! Sedan ska släkten komma förbi för att fira brorsan. En väldigt mysig söndag endå fakltist :)
Håppas att ni har haft en lika bra helg som mig, och ha en fortsatt trevlig söndag.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Wohoo =) Looks like a fun weekend =) Jag e avis... jag har varit så töntig och suttit hemma och kollat på melodifestivalen...suck jag e gammal =)

Puss på dig!

2009-02-08 @ 19:28:44
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Flori

Grattis grattis :D

2009-02-08 @ 19:42:27
URL: http://inheref.devote.se
Postat av: Viktorija

hahaha neejdå säg inte så :) a men d e ju mysigt d me.Vi får ta å dra ut nån dag på en drink lr nått ;)

ha d bäst! pusspuss <3

2009-02-08 @ 23:50:29
Postat av: Anonym

ehhe tackar Flori! visste inte ens att du hade blogg :D

2009-02-08 @ 23:51:29
Postat av: Malin

Va fina ni va :D

Ni såg lite mer slitna ut när vi såg er ;)

2009-02-09 @ 17:25:35
URL: http://malinekmans.blogg.se/
Postat av: Flori

Hahah ,,,, Men jag har haft sen tidigare fast jag skrev inget i den å mina vänner började skriva i sina så jag tänkte vf inte liksom :D Din blogg e skiit bra.

2009-02-09 @ 19:40:54
URL: http://inheref.devote.se
Postat av: Viktorija

hahaha tack babe! :P jaa du vi vart ju lite slitnare mot kvällens slut hahaha...du ser ju vi såg fräschare ut på bilderna fast d va från början när vi kom dit haha :D





jahaa ok aa men va kul :) hihi tack så mycke gumman din me! :D

2009-02-09 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0