Glad alla hjärtans dag!

Tänkte skriva ett litet snabbt inlägg innan jag återvänder till la familia och fortsätter det goda sällskapet av släkten.
Filmen igår var helt okej, som väntat så va slutet lite creepy men det var väll bra på ett sätt endå. Träffade där även andra kompisar som var och kollade på samma film, och sedan gick vi till donken för att möta upp några utav världens bästa killar. Man har alltid lika roligt med Mike, Kash och Aram! Där satt vi ett tag och bara snackade och skratta, funderade på om vi skulle dra och bowla, men det får bli en annan gång...
Nu sitter jag och smuttar på min baileys, något som är ovanligt för min del, så tro inte att jag brukar sitta hemma och dricka sådär helt random som min kära vän Niko brukar ;) haha.
Senare mot kvällen blir det nog hemmakväll med brudarna hos kate eller alis, en lugnt och mysig kväll med andra ord.
Nu ska ja gå ner och umgås lite med dom äldre höra vad för kul dom har att säga. 

- Viktorija, hur gammal har du blivit nu? Hur går det i skolan? har du gift dig än?
  Jaa ni ser, lite jobbiga men roliga!


Jag önskar er alla en underbar alla hjärtans dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0