Fredag den 13:e

Woho fredag! Det är inte en vanlig fredag, utan det är fredag den 13:e, vilket innebär otursdag? Jag hörde att filmen fredag den 13:e har premiär just idag vilket jag tyckte lät lite kul, så ska nog dra till heron och kolla på den med brudarna å skrika lite. Det var ett jävla bra tag sen ja sågs me brudarna, äntligen kan vi catch up lite denna helg.

Nu är helgen här, den helg som många längtat efter, eller som många inte längtat efter alls. Själv tycker jag att alla hjärtans dag är lite överskattat, men det är ju alltid lite kul att bli överaskad av den man tycker om. Eftersom jag och mina tjejkompisar är fria som fåglar planerar vi att ha en tjejkväll, och bara spendera kvällen hemma hos någon med lite mat, godis och dricka, mysigt blir det nog.
Ja menar vem har sagt att man måste just spendera denna dag med en kille? Alex från min klass föreslog eftersom jag är singel att jag ska hyra en snubbe som det stog om i Aftonbladet, det måste vara en av dom roligaste saker jag någonsin sätt! Att man hyr ut sig själv tar betalt och grejjer, nej det var bra fånigt det där, om det är någon som ska betala är det väll han, att någon vill gå ut med honom. Han heter Claes, är 25 år, gillar att spela tennis, golf, gillar musik och att äta gott. Men observera att gränsen går vid en dans! Så brudar ni som är intresserade ta för er, inget för mig i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0