Finally lördag!

Tjena folket! E riktigt taggad inför kvällens bravader. Kvällens planer är att dra till Ice och fira min kära broder Filip, vi brudar kanske tar även en sväng förbi Ambassadeur, får väll se hur allt blir till slut.

Idag har ja sovit ut, äntligen! med tanke på hur lite jag har sovit denna vecka. Därefter drog mamma upp mig från sängen, och så åkte vi till skäris för att ta en fika å träffas med min kära kusin Kate, och min strina. Mysigt var det...som alltid :)

Det som väntar nu är bara religionsboken, suck, and then parteeeyyy! Har däremot lite beslutsångest gällande klädseln ikväll, men d fixar nog sig.

Btw Grattis till dig Jocke 19 idag fan! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0