Fettisdagen

Kom hem för inte en så lång stund sen från jobbet. Det var en ganska lugn dag med lagom jobb, men jäävligt jobbigt att stiga upp på morgonen kl. 8 kan ja säga er, ingen höjdare alls!

Eftersom jag inte bloggat sen söndagen tänkte jag uppdatera er lite snabbt.
Gårdagen började med att vi drog till skäris en lite snabbis med mamma, sedan spenderades kvällen hemma hos Alis tilsammans med Biko. Vart en massa snack om massa nya intressanta saker...repris ikväll? maybe...

Japp och så tillbaka till dagens bravader. Var som sagt och jobbade, hjälpte till hos pappsen idag duktig som jag är, oturligtnog så kommer jag behöva jobba där resten av veckan! MEn vad ska man göra, livet är hårt.
Nu ska jag ta och börja plugga till FIKAN, inte kul det heller för den delen. Men senare mot kvällen blir det troligvist en visit med chicksen, och vi ska kolla på Linda Rosing, ja menar hallå, Hugo är med! Het är han som bara den!

Well well...what else? Ajuste, det är ju fettisdagen idag, vilket innebär att det tydligen äts ungefär 5 miljoner semlor på denna dag, och jag är absolut inte en utav dom! Usch, semlor är något jag verkligen inte föredrar, men en kul grej är du absolut, speciellt för dom som äter semlor.

Men nu ska jag rusa ner ock kolla på lite tv, min spanska serie började just, Hejsvejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0