Boring

Sitter i skolan just nu och skriver på ett arbete till svenskan. Eftersom det är så himla tråkigt så tänkte jag att jag skriver ett inlägg på bloggen istället :P Inte för att jag har något intressant att dela med mig. Vi skulle spela upp våran pjäs idag, The office. Eftersom Malin inte kunde lägga till några effekter, så fick vi spela upp den live istället, men d gick bra d me. Får se om hon kanske kan fixa den i efterhand.


Idag så ska jag nog skicka tillbaka mina skor, plugga, and then gå på kalas hos min söta kusin Aleks som fyller 11 år idag! Grattis sweety!  Den här månaden är det väldigt många som fyller år kan ja säga :P

Well well...kanske skriver senare



The office crue



Kommentarer
Postat av: Soman

haha! them bitches with the mupp..

2009-02-10 @ 14:08:04
URL: http://somans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0